دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد برنامه های درنظر گرفته شده برای این مناسبت در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران آبادان، عبدالمجید عقیلی گفت: ستاد بزرگداشت سوم خرداد امسال از نیمه دوم فروردین ماه کار خود را در خرمشهر آغاز کرد و تا پنجم خرداد ماه برنامه‌ها ادامه خواهند داشت.

عقیلی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همایش تقدیر از نقش زنان در دفاع مقدس، برگزاری جنگ‌های شادی از ۱۹ اردیبهشت تا دوم خرداد، برگزاری جشنواره تئاتر فتح خرمشهر، همایش پیاده‌روی خانوادگی و نور افشانی در شهر بخشی از برنامه‌های متنوع ستاد بزرگداشت سوم خرداد در خرمشهر بوده است.

وی همچنین از برگزاری تجلیل از حجت‌الاسلام‌ نوری امام جمعه سابق خرمشهر در زمان دفاع مقدس خبر داد، و گفت: این مراسم در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر رأس ساعت ۱۸ در سالن همایش اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد، حضور مدعویین کشوری را برای خرمشهر مهم برشمرد و افزود: حضور مهمانان کشوری و مسئولان باعث خواهد شد تا با مشکلات و معضلات این شهر آشنا شوند و بدون شک تاثیری در روند بهبود وضعیت عمرانی در شهر خواهد داشت.

وی در پایان به یکی از برنامه‌های مهمی که در سوم خرداد نیز قرار است در خرمشهر برگزار شود اشاره کرد، و گفت: در روز سوم خرداد در ساعت ۱۰ صبح همان روز نیز در اداره بندر خرمشهر تمامی ائمه جمعه و همچنین فرمانداران استان خوزستان گردهمایی در آن مکان خواهند داشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.